Ukázal jsem tyto obrázky kamarádce a zeptal jsem se:
“Co jsem mu to vlastně udělal?”
Její odpověď byla stručná, ale výstižná!
Řekla mi: “No, používal jsi jeho kolo.”
Dobrá, promluvíme si tedy jako “jezdci”.
Tomu bys mohl rozumět a snad konečně pochopíš, že cesta po které jdeš je špatná cesta.
Tak tedy, tebe rozčiluje že jsem používal tvoje bývalé “kolo”.
Něco ti o tvém bývalém kole povím, je to skvělé kolo a dobře rozumím tomu, že je ti tak moc líto, že tvé bývalé kolo už nechce abys na něm dál jezdil!
Ale teď k věci, já rozhodně nejsem ten, kdo tě o tvé kolo připravil, jsem pouze ten, který využil poptávky kterou tvé bývalé kolo vytvořilo a jako chytrý opravář jsem se pustil do díla.
Tady tě musím jako jezdec jezdce hrubě pokárat, protože tvé bývalé kolo bylo v dost zuboženém stavu!
Vůbec se mu tedy nedivím, že se rozhodlo ukončit s tebou spolupráci!
Prý jsi totiž nestál za moc ani jako mechanik, ani jako jezdec. A navíc sis prý našel úplně jiného koníčka, který se s jízdou na kole většinou vylučuje. Proto tvoje kolo definitivně ukončilo s tebou spolupráci a definitivně odjelo pryč! Já jsem v tu dobu byl shodou okolností také bez kola a byl bych úplný blázen, kdybych nevzal nabídku tvého bývalého kola, že pokud nemám stejného koníčka jako ty a pokud budu jezdit často na nádherné a dlouhé projížďky, mohu nastoupit ihned. A bacha, bylo to i s dílnou a i s ubytováním! Jen magor by to nevzal! Tak už snad chápeš, že jako chytrý opravář jsem této nabídky okamžitě využil.
Jak říká Andrej, “Sorry jako 🤷🏻♂️”.
Za normálních okolností bych ti nabídl své bývalé kolo, ale bohužel tě musím zklamat, mému bývalému kolu vidláci jako jsme my smrdí, zvyklo si jezdit s “lepšími” jezdci, než jsme my. Navíc se z něj stala nebezpečná a zákeřná mrcha.
Musím tě před mým bývalým kolem důrazně varovat, trasu po které pojede s nikým nekonzultuje a každý jezdcův “přešlap” okamžitě hlásí policii a neváhá to řešit u soudu. Najde si dobrého Ďóďu, který si na luxusním kole taky rád zajezdí a “ruka ruku myje” 😉, ještě nejenom ušetří, ale možná i něco “trhne”, tak bacha! Kdyby jen všichni tihle “Ďóďové” znali jízdní historii, stav tachometru a míru amortizace mého bývalého kola, asi by si potom ty své touhy projet se na mém bývalém kole rozmysleli! 😂
Připravuji na tohle téma (“Mé cyklistické toulky životem”) velmi obsáhlý článek, budu tedy nyní stručný a udělám výtah nejdůležitějších vad a “neřestí” mého bývalého kola.
Mé bývalé kolo bylo vyrobeno dva roky před nástupem demokracie.
Jezdil jsem na něm od roku 2004 do roku 2022
Najeto kilometrů.
Napadl mě jednoduchý výpočet, jak odhadnout mnou najeté kilometry.
Délka používání kola: á 17 let = á 6200 dní
Frekvence projížděk: Vezmeme průměrnou hodnotu 1/4 z 6200 = 1550
Průměrná délka projížďky: á 15 minut
Počet “šlápnutí” za minutu: á 100x
Délka ujetá na 1 šlápnutí: á 35 cm
Najeto za 1 projížďku: 15x100x0,35 = á 500 m
Najeto celkem: 500x1550= á 775 000 m = 775 km
Je to pouze hrubý odhad, ale to číslo je docela zajímavé! 😊
Kolik toho kolo najelo “bokem” s dalšími jezdci je velká neznámá! (svou jízdní historii zná přesně pouze kolo samo.)
Ale poskytnu ti můj zápis ze servisní knihy mého bývalého kola. Snažil jsem se vést servisní knihu mého bývalého kola pečlivě.
Kolem roku 2000 se mé bývalé kolo dozvídá, že může v budoucnu (od roku 2002) vozit jezdce.
V roce 2002 se také dozvídá že než se odhodlá ke své první projížďce, může jezdit do jednoho nejmenovaného baru, kde je vše v tomto baru OK, a zde se může za slušný přivýdělek v hotovosti nechat okukovat, nechat si masírovat své “bantamy” leštit své sedlo a očichávat si svou přehazovačku zkušenými jezdci v našem věku (40+) 😂.
V roce 2003-2004 nabídku využívá a začíná objevovat kouzlo státem neevidovaných příjmů.
V roce 2004 si po pokusu dvou dychtivých jezdců, zajezdit si na mém bývalém kole i přes jeho nevoli uvědomuje, že pokud nechá jezdce, kteří jej zatím pouze okukovali, leštili, hladili, olizovali a očichávali také projet, tak výše příjmů určitě vzroste. Hledá tedy jezdce, opraváře a dílnu co nejdále od svého působiště. A protože jezdí často na svojí chalupu, kterou má tady, rozhodne se zde vybudovat si zázemí.
Koncem roku 2004 mě nechává poprvé projet a je spokojené že může konečně nechat jezdit dychtivé starší zkušené jezdce v našem věku, kteří budou poté mnohem štědřejší než dosud. Tady nemám absolutně o číslech přehled, nevím kolik jezdců mělo možnost mé bývalé kolo projet.
V letech 2011-2012-2013 se snaží se svou “tajnou” jezdeckou kariérou skončit.
V roce 2014 dostává skvělý nápad, že by se mohlo pokusit dostat k jezdci s lepší garáží.
V roce 2020-2021 se pokouší po svém designovém tuningu a nevydařeném pokusu navýšit si ještě na rozloučenou se mnou apanáž, pokouší se uhnat místního mladého perspektivního jezdce. Pokus byl odhalen a dotyčnému bylo vysvětleno, jak nebezpečné mé bývalé kolo je.
Předtím mě ještě stihlo mé bývalé kolo přemluvit, ať mu daruji vše, co jsme si spolu za 17 let “vyjezdili”.
Poté co se kolo dozvídá o odhalení své snahy změnit jezdce zuří a rozhoduje se mě definitivně vyhodit ze sedla.
Mezitím ještě stíhá objevit kouzlo příjmů ze sociálních sítí pro plnoleté diváky a uplatňuje svých téměř 1000 dráždivých snímků sebe sama, které si mé bývalé kolo několik posledních let pečlivě pořizovalo. A další příjmy tečou! 🙂 Nedivím se, ty prezentace jsou velmi kvalitní, bohužel cesta k nim je pro většinu lidí spíše science fiction, protože se musíte pomoci VPN technologie přemístit do států, kam lidé z naší země moc necestují, mé bývalé kolo chce tyto aktivity před místními jezdci přirozeně utajit. Navíc podle všech dostupných dat a informací probíhají další “luxusní”, jak to prý mé bývalé kolo nazývá, “přivýdělky”.
Nemohu tedy moje bývalé kolo doporučit ani tobě, ani nikomu dalšímu. Je velmi nebezpečné.
Ale o tom všem až později.
Doufám tedy, že už konečně chápeš proč jsem využil poptávky/nabídky tvého bývalého kola. Že za to, že s tebou tvé kolo rozvázalo spolupráci vinu nenesu. A že si máš dát velký pozor na moje bývalé kolo! Mimochodem, jen pro zajímavost, kdo umí dobře počítat, určitě se dopočítá v jakém věku mé bývalé kolo svojí “tajnou” jezdeckou kariéru zahájilo! 😂 Pozor také na různé další nepříjemnosti, naposledy mi od toho perspektivního mladého jezdce, kterého se snažilo uhnat, přivezlo mé bývalé kolo pásový opar! 😂
Ale měl jsem štěstí, protože nikdy nepřivezlo nic, na co by nezabral Round UP (skvělý na houby a plísně), DDT (dobře působí na “diskobroučky” a jiný hmyz), nebo penicilin (když je nejhůř)! Pak už jedině kněz a poslední pomazání! 😂
Pokud by ses chtěl ty, nebo kdokoliv jiný, přesto pokusit na mém bývalém kole projet, tak bych se vybavil raději horkou Wapkou, místo DDT můžeš zkusit třeba Savo, nebo louh. Penicilin ti určitě napíše Boby.
V neposlední řadě bych do povinné výbavy zařadil určitě kříž, svěcenou vodu a příručku pro exorcisty, protože mé bývalé kolo je doslova démon!
Takže pokud nejsi Ghost Rider, radši na tu herku nelez!
😂 Je to na tvém uvážení a tvé vlastní riziko. 😉
Doufám že už to konečně všechno chápeš, že chápeš že já jsem tě o tvé bývalé kolo nepřipravil, že k tomu nejvíce přispělo mé bývalé kolo tím, že mě chytře dostalo z mé dílny pryč a tím mi umožnilo vzít “zakázku” kola tvého. Od samého začátku jsem ti říkal, že se rozčiluješ na toho nepravého! Tak už se seber a koukej se sebou něco dělat, poškozování mého jména a mých propagačních materiálů ti tvoje bývalé kolo nevrátí! A na moje bývalé kolo si dej raději pozor, ta “plečka” je “vychcaná jak díra do sněhu “! 😂☝🏻
Doufám že tento satirický, leč pravdivý pokus, vysvětlit ti že původcem tvých problémů nejsem já, bude konečně úspěšný!
Drž se a bojuj!
Hodně štěstí!